Short ali long?

fractus

Kaj pravite? Gor ali dol? Po možnosti še obrazložite svoje mnenje.

Re: Short ali long?

fractus
OK, bom jaz začel. Dal sem namerno to sliko, ker take objave večkrat napovejo obrat. To je kot klicanje ovc na striženje oz. ko ti frizerka pove, da si je letos za božič privoščila Apple, ampak ne telefon, delnico! potem je vrh blizu. Drugi razlog je Shillerjev indikator, ki je pri 27,94, dolgoletno povprečje je 16,7. Tako visoko kot sedaj je bil nazadnje 1929 in 2000. Nočem nikogar prestrašiti in možno je da blo šlo vse še više, ampak zavedajte se kje kupujete, po kaki ceni in koliko potenciala je gor ter dol. Je še več razlogov, tudi za rast, ampak me zanima vaše mišlenje. Aja, jaz sem short ;-)

Re: Short ali long?

juretrader
Administrator
Jaz sicer nisem za nikamor, ampak če bi že moral dati mnenje, bi rekel long:) Glavni razlog je, ker se mi zdi, da je preveč ljudi preveč ves čas na trnih, kdaj in koliko bo vse skupaj padlo. Za 2017 pričakujem veliko volatilnosti v obe smeri ampak brez dolgih premikov v katerokoli smer.