Provizije

fractus
Povejte prosim koliko kaj plačujete za provizije pri svojem brokeru. Vem da nekateri plačujejo tudi po 20-30€ za posel. Jaz sem prej plačeval min. 10€ za posel in ker sem veliko trgoval so mi provizije pojedle kar velik del težko pridelanega dobička, zato sem pred 3 leti menjal brokera in sedaj plačujem ca. 3,25€ za posel (USA in DE delnice). Mesečno pa še dobim ca 10€ dobropisa od provizij. Dandanes ni problem odpreti trgovalni račun online v tujini, tako da nam ni potrebno plačati preveč za isto storitev, samo menjava je potrebna. Če kdo rabi pomoč pri izbiri in menjavi naj odpiše.

Lp Simon

Re: Provizije

E_Trend_Follower
Pozdravljen Simon,

katerega brokerja pa sedaj uporabljaš, če smem vprašati?

Sam uporabljam OptionsXpress in plačujem provizijo $9.95 na trade.

Lep pozdrav,

Erik

Re: Provizije

fractus
Captrader iz Nemčije, je partner od Interactive brokers. Lahko bi šel direkt k IB (potem bi za USA plačal na 200 delnic 1$ provizije, sedaj pa imam 2$), ampak uporabljam še sponzorirano Agenatrader za iskanje signalov. Za DE delnice pa plačaš do 4000€ nakupa 4€ provizije.