Iskanje delnic

rockproof5
pozdravljeni,

kratko vprašanje. Kakšni so parametri Finviz screenerja za iskanje trejdov po metodi opisani v tem blogu. Gre samo za iskanje po signalu unusual volume, ali so postavljeni še kakšni dodatni kriteriji?

Scan bi si rad nastavil tudi v stockcharts (preizkušam oba dva iskalnika), trenutno iščem z naslednjimi parametri:

"Stocks that closed more than 15% above their previous close on volume that is more than 4 times the 20 day average of volume"

vsak nasvet je dobrodošel.

Re: Iskanje delnic

juretrader
Administrator
Iz teh scanov sem svoj čas doktoriral. Na koncu se je izkazalo, da je edini res zanesljiv scan, da mi ne uide nobene delnica, preprost vsakodnevni pregled delnic, ki imajo vsaj 3% up day. Iskanje dolgoročnih vzorcev, baz, "blizu new highs", gibanje MAjev in podobno vedno izpusti kaj zanimivega. Poleg tega me delnica res začne zanimati šele, ko pokaže nek moment. Tako da, moj trenutni scan na finviz je tak:

http://finviz.com/screener.ashx?v=211&f=ind_stocksonly,sh_curvol_o50,sh_price_o3,ta_change_u3&ft=4

Tole preletim vsak dan, običajno se pojavi med 200 in 300 delnic, za kar rabim kakšnih 10 minut.

Scan, ki si ga ti napisal, je sicer nekaj podobnega, kar sem tudi uporabljal, išče tiste "big up day" oziroma "gap" moverje (jaz sem sicer parametre postavil nižje, up 5% in volume 200% average). Tudi OK, ampak preprost 3% up day scan polovi tudi vse to. Si je pa res treba vzeti malo več časa za pregled, kar pa tudi ni slabo, ker že samo stanje scana pove marsikaj o splošnem trgu.

Re: Iskanje delnic

rockproof5
hvala za nasvet,

v bistvu si mi potrdil tisto, kar se mi vedno znova vrača, keep it simple...

se mi zdi da bolj ko poskušas najti neke določene set upe, ali kompliciraš s kriteriji bolj te spremlja občutek, da boš pa zgrešil kak obetaven potencialen trade, oz. se preveč omejuješ in zamujaš priložnosti.

glede pregleda rezultatov scana, imaš pa tudi prav, instant rešitev itak ni, čas in trud ki ga vložiš, se ti na dolgi rok najbolj obrestujeta.

pa še to, vsa čast za tale blog in tvoje deljenje znanja in informacij. Vse nujne in potrebne informacije na enem mestu in jasno definirana ter razložena metoda. Zadnje leto sem ob redni službi posvetil bolj ali manj intenzivnemu izobraževanju in informiranju, splet, blogi, forumi, paper publikacije, več ko prebereš, več vprašaj se ti odpira, manj se ti zdi da veš, bolj bi kompliciral... Na tvoj blog sem naletel že precej na začetku, vendar mu takrat nisem namenil pozornosti, ki si jo zasluži, sedaj pa ugotavljam, da je tako moralo biti, ker z določeno (omejeno) količino predznanja lažje razumem obseg in vrednost informacij, ki jih ponujaš tukaj.

hvala in lp

Re: Iskanje delnic

juretrader
Administrator
V odgovor na to nepotrebno kompliciranje (ki je sicer na začetku, ko stvari še niso razčiščene, sicer neizogibno) mogoče samo zadnji post od trader Steva, ki je meni osebno dobra referenca:

http://www.thetrendfollower.com/2017/02/the-case-for-simplicity-and-dangers-of.html

Kar se tiče samih scanov in to sicer ne pravim, da ne bi smel imeti kompleksnih scanov ali karkoli. Nek scan je pač treba imeti in tu si pač vsak sam slej ko prej naredi, kar mu najbolj ustreza. Ampak, osnovni problem tradanja ni pomanjkljiv scan. Osnovni problem je nejasnost glede tega, kako bo na dolgi rok na račun priteklo več denarja, kot z njega odteklo. In še bolj fundamentalni problem je nejasnost glede tega, kako bom zagotovil, da tudi v izjemno slabem casu z računa ne bo odteklo toliko denarja, da ga lahko kar zaprem. To je treba razčistiti primarno, vse ostalo je potem bolj kot ne samo optimizacija.